Home > Attractions > Seberang Takir – Perusahaan Keropok Lekor

Seberang Takir – Perusahaan Keropok Lekor

null

Jika anda ke Seberang Takir seperti tidak lengkap kunjungan anda jika tidak mengunjungi perusahaan membuat keropok lekor disini.

null

Untuk ke sini anda buleh menggunakan perkhidmatan bit penambang dengan bayaran RM 1 sehala.Daripada jeti Seberang Takir  anda hanya perlu jalan sedikit untuk sampai ke bengkel pembuatan keropok lekor.Pabila menghampiri bengkel anda akan merasakan bahang daripada air panas yang digunakan untuk merebus keropok.Di sini anda akan dapat lihat ramai pemborong sudah sedia menanti untuk mengambil keropok untuk dipasarkan.

null

Sebelum anda pulang,belilah sedikit ole-ole daripada bengkel keropok lekor ini,anda buleh memilih samaada hendak yang basah atau yang sudah dikeringkan.

  1. tkah
    December 30, 2010 at 2:25 am

    salam.. sya atiekah dari pihak unisza… pihak kami akan mgadakan karnival kerjaya, kesenian dan keusahawanan. sya ingin mmbuat 1 bengkel membuat keropok lekor.. adakah tempat tuan/ puan menyedikan perkhidmtan mengajar membuat keropok lekor… jika pihak tuan/puan bminat dgan kami punya pgram.. minta hntaq msj ke no. fon saya 013-4135207 scpat yg mungkin.. sya atiekah yee.. sekian trima ksih.. perhatian dr pihak tuan/puan amat kami hargai..

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment